Jas - Mitt liv i minnen och ord

Romance is alive! (Tess & Garth)
...Thanks heaven!

Jag tycker om Tess blogg så väldigt mycket, hon verkar vara en fin tjej. Nu är det dock inte bara leenden utan denna gång lär alla som läser bloggen bli gråtfärdiga; jag syftar förstås på hennes kärlekvideo från Italien som hon la upp i sin blogg. Kommentarsfältet fylls nu av kommentarer om hur högt Garth har satt ribban för alla pojkvänner därute.
 
Jag säger såhär, när det är rätt person så tror jag att man bara vill man ta de där extra stegen för någon och jag kan bara önska lycka till och förundras över att två personer som verkar så rätt för varandra har lyckats med att hitta (och stanna hos) varandra.
 
 


Skickar lite bloggsfärskärlek och ett stort Lycka till,
även under de kommande åren till Tess & Garth!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress