Jas - Mitt liv i minnen och ord

Helgmys och rolig stund på Filippinerna
Fredagskvällen spenderades med min älskling och ett nytt avsnitt av Suits. Efter en härlig lördagsfrukost med omlett har jag tillbringat dagen med att sortera foton.
 
Få tycker nog det är kul, men det gör jag. Det blir en relax-effekt, särskilt med bra musik. Passade även på att sortera ut några bilder som ska till fotolabbet och skrivas ut.
 
Bland annat några roliga foton från Filippinerna i vintras med våra gulliga regncapes från Singapore (där vi bodde och träffades ♥) ovanpå badkläderna trots 30 grader och sol... :o)
 
 
 
Tur att jag har hittat dig älskling, ingen är så rolig som du ♥
Nu väntar jag på att min syster ska komma hit och sedan blir det mat och filmkväll!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress