Jas - Mitt liv i minnen och ord

Meteor Shower - Perseiderna
Vilken underbar kvällssyssla med familjen! Vi låg på marken intill havet och tittade upp mot stjärnhimlen. En extra fin måndag under sensommaren när hösten ligger i luften och gör natthimlen ännu finare...
 
Tack, Perseiderna!
 
Förresten - Snygg bild va? Haha, fail.
Vill gärna lära mig mer om att fota natthimmel med total skärpa och fint ljus...
 
Och denna då som jag hittade på nätet istället?
Vi fick se flera såna här med egna ögon men det fastnade inget bra i kameran...
 
 
NASA hade ju liiite coolare bilder på sin hemsida :o) 
 
Liie

Så fint! Jag skulle också titta på meteorregnet men här var himlen täckt av moln så det var helt omöjligt att se något.. :/

Svar: Önskar bara att jag inte hade glömt mitt stativ... :)
Mimi Lou

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress