Jas - Mitt liv i minnen och ord

Hemma och konsten att älska vardagen
Fick en leverans imorse och sov väldigt lite inatt så det blir nog sängen snart....zzZZzzz :)
 
Jag har haft en underbar vardag; har lärt mig att det är dom jag ska värdesätta, istället för att jämföra nuet med de bästa dagarna jag haft när jag varit ute å rest, eftersom jag lätt får post travel blues annars..inte kul att vara deppig. God mat och häng samt plugg (mkt lättare att läsa tillsammans) med min kärlek och nu familjetid "hemma".
 
Det finns mer än en hand full platser jag kallar för hemma och det kan vara något förvirrande om man så vill, personligen ser jag det endast som en fördel dock! Nu är jag "hemma" hos en väldigt viktig person nämligen min mormor. ♥ Eftersom hon kollar på sin favoritserie Revenge (!) just nu så passar jag på att gå in här och pyssla med en liten sak. Ha en bra kväll!

Home is where your  is.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress