Jas - Mitt liv i minnen och ord

Här ska jag bo!
Nu har jag varit hemma hos min familj sedan jag flyttade hem från Singapore i slutet av december och det har blivit dags att ta faväl. Idag har jag äntligen flyttat in i min nya lägenhet och trots att jag hade anlitat hjälp så är jag helt slut, även om jag inte var tvungen att bära upp alla lådor på fjärde våningen så har det varit riktigt krävande att packa upp allt och bestämma var det ska hamna. Imorgon börjar del två av den här långt utdragna flytten, nämligen all inredning...här är lite bilder från dagen som gått.
 



Lägenheten är en välplanerad tvårummare på 54 kvadratmeter med ett stort kök...
 

Dessutom ser jag havet från alla fönster, syns inte så bra här men jag ser fram emot solnedgången iaf.

 
Förväntansfull och lite nervös, hoppades att allt skulle komma fram i bra skick...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress